מלאו טופס לחזרה

משרד מוביל בתחומו

מה בעצם מגדיר ומאפיין משרד מוביל בתחום? האם מדובר במשרד בעל רקורד הצלחות מוכח? במשרד שיש לו מעל ל-20 שנות ניסיון? במשרד בעל מוניטין וניסיון מרובה בייצוג עובדים ומעסיקים בענפים שונים, תחומים שונים, וברמות שכר שונות בבתי הדין לעבודה? האם מדובר במשרד המתמחה בייצוג לקוחות בהליכים מול בית המשפט, ביטוח לאומי, קצין תגמולים, מס הכנסה וחברות ביטוח? אנחנו לא רוצים להעיד על עיסתנו, אך אנחנו חושבים שכן. אחרי הכל, יצרנו את הדף הזה וקראנו לו משרד מוביל בתחום – תוך שאנו מתכוונים אל משרדנו.

מה בעצם הופך משרד מוביל בתחום למשרד המוביל בתחומו?

אנחנו חושבים שאחד הדברים שהכי מעידים על משרד מוביל בתחום הוא מידת האפקטיביות שלו בהשגת פיצויים ללקוח. אמנם, למשרד אריק שלו ושות' ניסיון של למעלה מ-20 שנה בייעוץ וייצוג לקוחות, כמו גם דירוג BDI כאחד ממשרדי עריכת הדין המומלצים ביותר. ועם זאת, כל זה איננו שווה מבלי נתינת ערך ללקוח. אנחנו רציניים בנוגע לזה, זה חלק מהאני מאמין של המשרד.  לא משנה מה המשרד עשה, מה קיבל, לאילו עיטורים זכה – השאלה הסופית היא, האם המשרד משרת כהלכה את לקוחותיו. אם כן, מבחינתנו – זו הצלחה.

כמה המשרד בטוח בהיותו משרד מוביל בתחום?

על כן, בחלק משמעותי מהתיקים של לקוחותינו, שכר הטרחה משולם ספציפית מתוצאותיו של ההליך המשפטי, ובהתאם לתוצאות ההליך. לא כל תיק אצלנו משולם באחוזים, ועם זאת, חלק משמעותי – אכן כן. למעשה, ישנם תיקים אשר לא נדרשים לשלם שכר טרחה ראשוני בכלל. כן, אנחנו עד כדי כך בטוחים ביכולתנו לקבל את שכרנו בעקבות תוצאות מוצלחות עבור הלקוח. האם זה מה שמסמל משרד מוביל בתחום? יכול מאוד להיות.

כשלקוחות פונים או מגיעים אלינו בדרך כלשהי, אנחנו מעניקים פגישה ראשונית ללא התחייבות. זה אמנם לא נשמע כמו הצעה ייחודית כל כך, שכן רבים האנשים המציעים פגישה ראשונית ללא התחייבות. בין השאר, למען האפקט הפסיכולוגי של "לא להפחיד אנשים". ועם זאת, אנו חושבים, שמנת חלקו של משרד מוביל בתחום היא לאפשר לאנשים לעשות את הבחירות שלהם. אנחנו מגיעים למפגש הראשוני כדי לבדוק כיצד ניתן לסייע, כיצד משרדנו יכול לתרום להליכים. זה הדבר היחיד שעומד אל מול עינינו, ועל בסיס זה אנחנו מוכנים לאפשר ללקוחותינו להגיע ולבחון את התאמתנו (ואנחנו, את התאמתם).

מה הופך את משרד עורכי הדין אריק שלו ושות' למשרד מוביל בתחום?

כל זה טוב ויפה, אך אם יורשה לנו (בכל זאת, יצרנו עמוד בשם משרד מוביל בתחום) נרצה לציין מדוע אנו חושבים שמשרד עורכי הדין אריק שלו ושות' נחשב (לפחות בעינינו) כאחד המשרדים המובילים בתחום:

  1. המשרד דורג בדירוג BDI כאחד ממשרדי עריכת הדין המומלצים.
  2. המשרד קיבל חותם אמינות פרמיום מדן אנד ברדסטריט.
  3. למשרד למעלה מ-20 שנות ניסיון בייעוץ וייצוג לקוחות.
  4. המשרד מוכר כספק מורשה של משרד הביטחון.
  5. למשרד ניסיון בייצוג אנשי מילואים (וההשלכות שהיו לשירות במילואים על תעסוקתם האזרחית).
  6. המשרד דוגל בהענקת ערך ללקוחותיו.
  7. המשרד כל כך בטוח ביכולתו להשיג תוצאות חיוביות ללקוחותיו, עד אשר שבחלק ניכר מהתיקים המשרד גובה שכר טרחה באחוזים, על בסיס תוצאות ההליך המשפטי. כמו גם, בחלק מהמקרים אין המשרד גובה שכר טרחה ראשוני.
  8. המשרד מתייחס ללקוחותיו באופן אדיב ומקצועי, ומרחיב אוזן קשבת לבקשותיהם. על כן, המשרד מעניק למתעניינים מפגש ראשון ללא התחייבות משני הצדדים, במהלכו כל הצדדים יוכלו להעריך אם המשרד יכול לעזור, ואם זה ממקומו. זאת כי המשרד מעוניין לעזור רק למי שיכול להיעזר במשרד, ורוצה בכך.

מה בעצם חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט מסמל?

קל להגיד שמשרדנו מומלץ על ידי dan & bradstreet לשנת 2021-2022. ועם זאת, מעבר לזה שזה נשמע כמו דבר רציני ומהותי, מה זה בעצם מסמל? ובכן, ניתן לראות בחותם האמינות (פרמיום) של דן אנד ברדסטריט כמעין "תו איכות", המוענק למשרד עורכי הדין אריק שלו ושות'. מדובר בתו איכות דיי ייחודי, כיוון שעל המשרד לעמוד בכל מיני אספקטים מסוימים שנבחנו במסגרת הבדיקה. ונדמה שהבחינה עברה בהצלחה, כיוון שהמשרד קיבל תו איכות בהתאם. האם זה הופך את המשרד לכדי משרד מוביל בתחום? לא ממש. האם זה הופך את המשרד למשרד שקיבל תו איכות ועל כן מחזיק בבידול מסוים לעומת משרדים שלא קיבלו? אכן כן. האם זה אומר שהמשרד עוצר פה, ואומר, "זהו, עשיתי את שלי"? ממש לא.

למה משרדנו באמת מחויב ומה הוא באמת מקדש?

כאמור, המשרד מתמקד בהענקת ערך ללקוח. זה שישנם גורמים וגופים המזהים את איכויותיו ובוחרים להעניק לו דירוגים גבוהים (דוגמת דירוג BDI כאחד ממשרדי עריכת הדין המומלצים ביותר) וחותמי איכות – זה אחלה. זה מצוין. ועם זאת, אנחנו משתמשים בזה רק כדי לסמל לאנשים שחושבים לפנות אלינו – "כן, כדאי לכם". כי אנחנו באמת רוצים לעזור, המטרה שלנו היא להיות בשירות ולוודא כי זכויותיו של הלקוח נשמרות וממוצות כדין. האם זה הופך אותנו לכדי משרד מוביל בתחום? אנחנו חושבים שכן. לא בגלל שאנחנו "כאלה טובים", אלא בגלל שאנחנו מחויבים. אנחנו מטפחים את עובדי המשרד בהכשרות מקצועיות, מקפידים על שירות אדיב ומקצועי ומגיעים לבתי המשפט עם רוח לחימה של אנשים שבאמת אכפת להם. ואכן, קיים רקורד הצלחות מוכח בתחומים משפטיים שונים.

כך, שנדמה לנו, שהיותנו משרד מוביל בתחום נובעת מכך שבאמת אכפת לנו, ואנחנו כאן בשביל לקוחותינו. אנחנו מעניקים ליווי משפטי צמוד, ייצוג וייעוץ עוד מהמפגש הראשון. שכאמור, ניתן לחוות עימנו ללא התחייבות.

אז מי זה עו"ד אריק שלו?

עורך הדין אריק שלו מייצג עובדים ומעסיקים בכל הערכאות השיפוטיות ומעין שיפוטיות זה שנים רבות. אריק, בחברת צוותו ושותפיו, עזר למשרד לנסוק לגבהים ולפסגות בהם הוא נמצא כיום. ניתן לדעת שאריק יודע את החוק ומתמצא בו כהלכה, לאור כך שאריק התבקש להרצות בקורסים שונים, לרבות קורס בודקי שכר מוסמכים מטעם לשכת רואי החשבון. מומחיותו של אריק הינה בתחום המשפט האזרחי ובדיני עבודה, ויש שיגידו כי אריק צבר ניסיון מעשי, וידע אקדמי בתחום הכלכלי והמשפטי במידה מספקת על מנת לתמוך בהצלחותיו השונות. לאריק שלושה תארים, ומגוון הכשרות והשתלמויות "תחת חגורתו". וזאת כפי שניתן לצפות ממשרדו, המעסיק אנשים שתפקידם להמשיך לגדול, להתפתח ולהעניק את השירות המקצועי ביותר ללקוחות המשרד.

כיצד משרדנו יכול לעזור?

באופן טבעי, כמשרד מוביל בתחום, המשרד מעניק שירותים מקצועיים רבים, לרבות ייעוץ, ייצוג וליווי משפטי צמוד הן למעסיקים והן לעובדים בתחומי דיני עבודה, דיני נזיקין, דיני ביטוח וביטוח לאומי ובתחום האזרחי עסקי. המשרד עוזר לעובדים למצות את זכויותיהם כדין, בביתי הדין לעבודה, בכל הנוגע לחוזי עבודה, פיטורים, הגבלות על עיסוק וכיוצא בזה. בעוד שהמשרד עוזר למעסיקים לקיים את חובותיהם כחוק, לנהל תהליכי פיטורים וגיוס עובדים, לנהל תביעות מול ארגונים, לשמור ולמצות זכויותיהם כחוק בענייני מסחר והסכמי סודיות, וכיוצא בזה. מעבר לאמור, המשרד מייצג נפגעי תאונות דרכים, נפגעי תאונות עבודה, הגשות של ערעורים לבית הדין הארצי, ייצוג בשימועים, ייצוג בדיונים מול הממונה על עבודת נשים, ייצוג בוועדות חיילים משוחררים, ייצוג בביתי המשפט השלום ובבתי המשפט המחוזי בתביעות נזיקיות, ייצוג בסכסוכים עסקיים ובתביעות כספיות ועוד ועוד.

שירותי החברה(פתח בטאב חדש בדפדפן)

דיני עבודה בישראל(פתח בטאב חדש בדפדפן)

20 שנות ניסיון(פתח בטאב חדש בדפדפן)

חותם אמינות PREMIUM(פתח בטאב חדש בדפדפן)

שעות נוספות(פתח בטאב חדש בדפדפן)

תקופת ניסיון(פתח בטאב חדש בדפדפן)

על המשרד(פתח בטאב חדש בדפדפן)

שתפו:
[addtoany]

מבין ההמלצות של גוגל

לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
לבדיקת היתכנות מהירה ללא כל התחייבות מלא/י את הטופס ושלח/י
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם

לפנייה לנציג הווירטואלי החכם שלנו
לחצו כאן

לחץ כאן
צריכים עזרה?
לנציג הווירטואלי של משרדינו:
שלום, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן