מלאו טופס לחזרה

אריק שלו ושות'

משרד עורכי דין

Arik Shalev & Co., Law Firm

פיצוי בסך 354 אלף שקלים למזכירה שספגה צעקות ממנהלה אחרי שהודיעה לו שהיא בהיריון

מזכירה בעמותה הודיעה למנהלה הישיר על כך שהיא בהיריון ונענתה במתקפה מילולית חריגה ומשולחת רסן. השופטת קיבלה את טענתו של משרד עו"ד אריק שלו וקבעה כי העמותה חבה בנזיקין כלפי האישה מכוח אחריותה השילוחית למעשיו של המנהל שנעשו במהלך יום עבודה ובמסגרת שיחה הקשורה לעבודה שבה העובדת הודיעה למנהל בדבר הריונה.

5/5
משרד עו"ד אריק שלו ושות' הצליח לבסס תשתית עובדתית למיקרוטראומה של עובדת מעבדה

לאור פסק הדין של בית הדין לעבודה התובעת הוכרה על ידי הביטוח הלאומי כמי שעברה תאונת עבודה – הפגימה שהוכרה הינה תסמונת אצבע הדק באגודלי כפות הידיים-דו צדדי.

5/5
בית הדין אישר להרים מסך נגד מנהלי שלא שלמו זכויות

בית הדין הארצי לעבודה אישר את הרמת המסך וחיוב מנהלי חברה באחריות אישית במקרה בו לא שולמו לעובד החברה שכר וזכויות נוספות במשך זמן רב. (ע"ע 129/10)

5/5
קנס של 65,000 ש"ח למעסיק שהפלה עובדת עקב הריונה

בית הדין האזורי לעבודה בחיפה הטיל על קיבוץ עין הכרמל קנס מנהלי כבד עקב הפליית עובדת ואי קידומה בשל הריונה.

5/5
זכות לדמי אבטלה וערעור על החלטת הביטוח הלאומי

מתי קיימת זכאות לדמי אבטלה ומה ניתן לעשות במקרה של דחיית תביעה לדמי אבטלה על ידי המוסד לביטוח לאומי.

5/5
השכר הממוצע במשק

השכר הממוצע ע"פ סעיף 1 לחוק הביטוח הלאומי נכון ליום 1.1.2020 עומד על סך של 10,551 ש"ח.

5/5
אחוזי נכות בביטוח הלאומי

סקירה קצרה של אופן ביצוע חישוב אחוזי נכות בביטוח הלאומי.

5/5
פגיעה נפשית הוכרה כפגיעה בעבודה

בית הדין לעבודה הכיר בפגיעה נפשית של מאבטח כפגיעה בעבודה ב"ל 61269-07-1330/03/2020

5/5
קודם
הבא
דיני עבודה

דיני עבודה הינם מכלול של חוקים המסדירים את היחסים בין מעסיקים לבין עובדים. דיני עבודה משפיעים בין היתר על האופן שבו חברות מתייחסות לעובדיהן, על סף הדרישות מהעובדים ועל שכרם של העובדים.

משרד עורכי הדין אריק שלו ושות' עוסק בתחום של דיני עבודה כבר למעלה מ-20 שנה. במהלך השנים צברנו ניסיון רב הן בתחום של ייצוג עובדים והן בתחום של ייצוג מעסיקים בסוגיות הקשורות בדיני עבודה.

אנו מזמינים אתכם לקרוא, להעמיק ולחקור אודות התחום באתרנו.

דיני עבודה
דיני נזיקין
דיני נזיקין

דיני נזיקין מתייחסים לעיסוק המשפטי בעוולות המתבצעות כלפי רכושו או גופו של אדם. העוולה יכולה להיות פיזית, למשל במקרים של פגיעה אישית או נזק לרכוש, או כלכלית במקרים של הונאה או הפרת חוזה.

משרדנו עוסק בתחום של דיני נזיקין כבר שנים רבות. בין היתר אנו עוסקים בייצוג בתביעות נזיקין בשל תאונות עבודה, ייצוג בפני וועדות רפואיות וייצוג כנגד חברות ביטוח במקרה של תאונות דרכים.

אנו מזמינים אתכם להוסיף ולחקור את התחום של דיני נזיקין.

תביעות של ביטוח לאומי הינן נפוצות במיוחד במדינת ישראל. תפקידו של הביטוח הלאומי הינו לספק סל של שירותים וקצבאות עבור אזרחי המדינה. אולם למרבה הצער, אנשים רבים מתקשים למצות את זכויותיהם אל מול גוף זה.

משום כך, במקרים רבים, מומלץ להיעזר בשירותיו של משרד עורכי דין על מנת להגיע למיצוי מלא של אותן זכויות. למשרדנו ניסיון רב בהגשת תביעות כלפי הביטוח הלאומי.

בין היתר, אנו מספקים ייצוג בפני הביטוח הלאומי בשל תאונות עבודה או נכות כללית. אנו מזמינים אתכם להוסיף ולעיין בתחום התביעות אל מול הביטוח הלאומי באתרנו.

ביטוח לאומי
ליטיגציה אזרחית עסקית
ליטיגציה אזרחית עסקית

ליטיגציה אזרחית עסקית עניינה בייצוג משפטי של לקוחות עסקיים וחברות בהליכים משפטיים. ליטיגטור טוב צריך לדעת להופיע בצורה נאותה בפני ערכאות משפטיות ולהציג בצורה אופטימאלית את טיעוני הלקוח.

איכות עבודתו של הליטיגטור עשויה לעשות את ההבדל בין זכיה להפסד בבית המשפט. משרדנו צבר לאורך שנות פעילותו ניסיון רב בייצוג בהליכי ליטיגציה אזרחית ומסחרית. בין היתר אנו עוסקים בסוגיות של תביעות כספיות בשל הפרת חוזים, תביעות על רקע של עוולות מסחריות ופגיעה בסודות מסחריים ועוד.

אנו מזמינים אתכם להעמיק עוד בתחום הליטיגציה האזרחית ולקבל תובנות חדשות. 

תחומי התמחות המשרד

לקביעת פגישה ללא התחייבות

אודות המשרד

המשרד פועל שני עשורים במתן ייצוג וייעוץ ללקוחות, מדורג בדירוג BDI במסגרת משרדי עורכי הדין המומלצים. המשרד מעניק טווח רחב של שירותים משפטיים, פועל ונותן מענה לפונים תוך שהוא דוגל במתן יעוץ וייצוג מקצועי ואישי ללקוח.

נכון לתאריך 15.11.2021 עמד המשרד בקריטריונים לקבלת חותם אמינות PREMIUM מבית דן אנד ברדסטריט ישראל.

המשרד פועל בתחומים: דיני עבודה, דיני נזיקין, דיני ביטוח לאומי, ודיני הביטוח, תוך הצגת רקורד מוכח של מצויינות בייצוג, לקוחות פרטיים, חברות ומוסדות. המשרד מוכר כספק מורשה של משרד הביטחון.

למשרד ניסיון משפטי עשיר בייצוג עובדים ומעסיקים, ייצוג מבוטחים, ייצוג נפגעים, ובייצוג מגוון רחב של סוגיות והוא מעודכן בחידושי הפסיקה ועדכוני החקיקה. השירותים המשפטיים המקיפים לצד היחס האישי והאדיב הניתנים לכל לקוח, מיצבו את המשרד כמשרד מקצועי השם את הלקוח במרכז.

במקרים מתאימים למשרד ניסיון בתפקוד מול קרנות המספקות מימון מלא (או חלקי) וליווי להליכים משפטיים בתחומי העבודה והנזיקין.

כמו כן, למשרד ניסיון בהגשת בקשות מימון בתחום התביעות הייצוגיות אל מול העמותות השונות המציעות מימון להליכים מתאימים במסגרת הממשלתית או הפרטית.

הצוות המקצועי

המשרד מתהדר בצוות עורכי דין מוכשר, מקצועי ומסור בעל היכרות מעמיקה עם התחומים הרלוונטיים לעבודתו. כמו כן, המשרד מסתייע במומחים בתחום הרפואה והמיסוי, המשפרים את סיכויי הלקוחות לממש את זכויותיהם.

צוות המשרד בכלל ועורך דין אריק שלו בפרט מעביר הרצאות בדיני עבודה, דיני נזיקין, ובדיני הביטוח הלאומי במגוון פורומים כדוגמת לשכת רואי החשבון, לשכת עורכי הדין, מוסדות אקדמיים ללימודי משפטים, רשות המיסים וכו'.

ממליצים עלינו

 

 

מומחים מומלצים לנזיקין

המשרד קיבל אות אמינות פרמיום (זהב) לשנת 2023

 

 

 

 

המשרד מדורג ב – DUNS100 כאחד המשרדים הידועים בתחומיו בשנת 2023. 

 

עורך הדין אריק שלו נמנה ברשימת עורכי הדין הבולטים בדירוג בר סמכא 2023. 

דן אנד ברדסטריט ישראל וגלובס מברכים אתכם על הופעת החברה בדירוג גלובס 100 DUN'S לשנת 2023.

לעו"ד אוהד אור היקר. אני רוצה להודות לך מעומק הלב על הטיפול המקצועי היסודי והמסור בתביעה שלי ראיתי למולי איש חכם ומקצועי אשר נלחם את מלחמתי בחירוף נפש. הדבר אינו מובן מאליו ועל כן דברי התודה. בברכה רוני.

"עו"ד פשוט מעולה, תמיד זמינה ומקצועית ברמה גבוהה מאוד.

אשמח לפנות אליכם שוב בעתיד."

קודם
הבא

מאמרים אחרונים

עורך דין דיני עבודה

בעתיד ייתכן שמכונות שונות ובינה מלאכותית יבצעו את רוב העבודות ובני האדם ימלאו את הימים בדרכים אחרות ולא בעבודה. עד אז אין ספק שהעבודה היא מרכיב משמעותי מאוד בחיים של רובנו, ובהתאם נוצרים גם לא מעט מצבים שבהם נדרשים שירותיו של עורך דין דיני עבודה. זהו אחד מתחומי המומחיות העיקריים של משרד עורכי דין אריק שלו ושות', שמעניק מגוון רחב של שירותים משפטיים על בסיס בקיאות מקצועית מעמיקה.

באילו מצבים כדאי לפנות אל עורך דין דיני עבודה?

* הלנת שכר – כשעובד לא מקבל את השכר המגיע לו, במלואו, במשך פרק זמן משמעותי, כדאי לשקול הגשת תביעה לבית דין לעבודה. בחלק מהמקרים עצם המעורבות של עורך דין תגרום למעסיק להבין שכדאי לו להימנע מהפרת החוק הברור בנושא זה.

* אי קבלה לעבודה מטעמים לא רלוונטיים – בכל מקרה שבו אדם סבור שלא התקבל לעבודה מסוימת עקב אפליה, מומלץ להיעזר בעורך דין כדי לבחון את ההיתכנות של תביעת פיצויים. אפליה אסורה היא כל מצב שבו נפסלה מועמדות של אדם עקב גיל, מגדר, מוצא, מצב משפחתי, דת ועוד.

* עובד סורר – עובדים עלולים לגרום נזק של ממש לעסק. למשל, דרך גניבות, מסירת מידע יקר ערך למתחרים ועוד. במקרים אלה ניתן לתבוע אותם, כמובן בעזרת עו"ד מומחה לתחום זה.

* פיטורים לא חוקיים – ובפרט פיטורי אישה הרה מבלי שהתקבל לכך היתר מפורש (מטעם משרד הכלכלה), פיטורים שלא קדם להם שימוע כדין, פיטורים על רקע נטייה מינית או דת, ועוד.

ייצוג מקצועי הן לעובדים והן למעסיקים

גם עובדים וגם מעסיקים עשויים להידרש לייעוץ משפטי מקצועי, ולייצוג בערכאה שיפוטית רלוונטית. חשוב לציין כי גם עבור עורך דין דיני עבודה הם תחום מורכב, ולכן חשוב להקדיש זמן קודם כל לבחירת איש המקצוע שיספק את השירות הנחוץ. משרד עורכי דין אריק שלו ושות' צבר ניסיון רב בתחום דיני העבודה, ובמגוון רחב של מקרים. הניסיון והבקיאות המקצועית מתורגמים לשירות מועיל מאוד, שניתן מתוך יושרה מוחלטת ובזמינות גבוהה.

לבדיקת היתכנות מהירה ללא כל התחייבות מלא/י את הטופס ושלח/י
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם
לבדיקת היתכנות (ללא התחייבות) השאירו פרטים ונציג משרדנו יחזור אליכם בהקדם

לפנייה לנציג הווירטואלי החכם שלנו
לחצו כאן

לחץ כאן
צריכים עזרה?
לנציג הווירטואלי של משרדינו:
שלום, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן